One Shade of Beige

I dag var jeg hos flinke YvonneOmerta og fikset neglene mine. In love with this color! Egentlig tenkte jeg å ta en skikkelig knall farge, men det blir jeg så fort lei av, skal jo gå med det i noen uker liksom. Denne kalde beige fargen passer til alt! Formen er også ny på meg. Denne formen er veldig trendy på negler akkurat nå, og kalles Ballerina, eller Coffin om du vil. Helt firkanta negler derimot, not so much. Ballerina-formen får fingrene til å se lengre og tynnere ut, samtidig som en får byttet fra Almond tuppen, som også er populær nå.

Du kan bestille online HER eller på telefon 40456181

Sponset behandling

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg