Brow fix

I dag har jeg vært hos brynsstylisten min SiljeBrowRehab, og fått en oppfriskning på bryna. Nå er det ca syv uker siden jeg var der sist, så det var på tide og rydde opp litt igjen. Jeg ble som alltid superfornøyd, Silje er bare kjempe dyktig! For å minne dere på hvordan brynene mine så ut før jeg begynte her:

og nå, etter å ha vært der to ganger:

Det er så gøy å ha fine øyenbryn! Og det er mye diggere å sminke seg når brynene er fine og ryddige. Apropos sminke, jeg fikk med meg et fantastisk produkt til brynene, nemlig Anastasia Dipbrow Pomade i fargen Taupe. Denne gjør det SÅ enkelt å få fine bryn, jeg lover deg. Det er det beste produktet jeg har hatt for bryna mine. Pudder får ofte brynene til å se altfor matte ut, og blyant får de til å se unaturlige ut. Men denne kremen, eller pomaden, får de til å se kjempenaturlige ut. Det går mye raskere å få et fint resultat, og i tillegg er det litt hold i pomaden slik at hårene holder seg på plass.



Pomaden koster 245,- og du kan kjøpe den på Brow RehabPilestredet 43b, like ved Høyskolen. Du kan bestille time hos Silje online HER eller på telefon 22551600

Hva synes du om resultatet?

Sponset

5 kommentarer
    1. Brynene dine ser kjempe fine ut! hadde jeg bodd i Oslo hadde jeg lett tatt turen dit jeg også- hvis du ser på mitt nyeste innlegg på bloggen, kan du se at jeg virkelig skulle hatt en brynsfixing =P
      Ha en nydelig dag! =)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg