Multipurpose make up

Selv om det snødde tidligere i dag her i Oslo, så er våren her, og vår/sommer betyr pasteller og lysere farger innen sminke. Tenkte å gi dere et lite tips, for dere som ikke bruker rosa øyenskygger så mye. Kanskje dere har en liggende hjemme som dere aldri har brukt? Da kan den fungere ypperlig som blush! Jeg synes rosa blush er kjempe fint, det gir en så fin og frisk glød til ansiktet. Før brukte jeg det nesten hele tiden.

Det ironiske er at denne øyenskyggen var finere på enn de fleste blushene jeg har hjemme. I tillegg til å ha en fin rosafarge inneholder den også shimmer som gir en fin glød i kinnene. Dette er en av Microshadow’ene til Make Up Store, i fargen Yaya. Men du kan også bruke andre typer, bare se hva du har liggende i sminkeskuffen 🙂

Liker du rosa blush?


4 kommentarer
    1. jeg synes det er utrolig fint på hud slik som du har, litt skinnende og fresh, da ser det bare naturlig og fint ut 🙂 Jeg er kjempetørr i fjeset, og blir bare kjempekakete hvis jeg bruker blush osv

    2. krist.in: Tusen takk for det, Kristin! Kanskje kremrouge er noe for deg da? Max Factor og The Balm har iallefall noen kjempefine, som gir flott glød 🙂

    3. Ah du er så flink- jeg blir så inspirert!
      Jeg har alltid slitt med å legge flytende eyeliner, tror du at du kunne laget en liten “tutorial” en gang? Smil fra Sofie

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg