Platinum rox


Bam! Platinum!

Jeg følte for en forandring på hårfronten, og har lenge tenkt på å klippe det kort og farge det helt lyst. I dag var jeg hos HildeOmerta og fikk en herlig makeover. Hun er veldig flink med blondfarge, venninna mi Kaja fikk også helt nydelig hår da hun var her for et par uker siden. Noe av det fineste jeg har sett innen blondfarge, faktisk!

Det er herlig å ha det litt kortere og lysere nå som våren og sommeren kommer, og forandring fryder jo alltid. Det som er gøy med å ha det så lyst er at en kan velge selv om en vil ha det kaldt eller varmt, ved å tone det og bruke sølvsjampo. I tillegg får de kule L?oreal rosatonerene mer effekt, om en skulle ville ha enda mer forandring 🙂

Selv om det var en heftig behandling for håret, er det i ganske fin stand, men jeg må være flink til å kure det fremover. Da bruker jeg Hempz sin Moisture kur, som er helt fantastisk for skadd hår. Jeg har merket en markant forbedring i håret mitt etter at jeg begynte med dette merket i sjampo, balsam og kur. Håret er mye mykere, og rekonstruerer seg fortere etter kjemisk behandling. I tillegg sitter extensions festene så godt når jeg har vært hos Hilde, at selv om jeg kurer nesten hele hodet så løsner ikke festene. Det er digg, for det er viktig å ta vare på sitt eget hår, selv om en har extensions i. Da ser hele håret generelt bedre og tykkere ut.



Hvis du vil bestille time på Omerta kan du gjøre det online HER eller ringe 97973322

Adresse: Bygdøy Allé 66, Oslo

Behandlingen er sponset

10 kommentarer

Siste innlegg