Cropped Nike

Nike crop top HERE // Bomber jacket HERE // Bag ZARA // Leggings Brandi Melville // Sandals and cardigan old

Noen bilder av dagens antrekk.

Herregud, jeg må bare fortelle om en hendelse som skjedde i dag. I dag tidlig var jeg til nevrografi på Skøyen, hvor jeg fikk støt og nåler gjennom armene og hendene for å sjekke om alt var ok, ettersom jeg har slitt med smerter. Anyways, jeg fikk bomull og legeteip på hånda etter nålestikkene. Så satt jeg meg på bussen hjem, som etterhvert ble ganske full. Så kommer en mann med stresskoffert og setter seg overfor meg, cirka 45 år gammel. Jeg sitter og surfer på mobilen min, og etter cirka fem minutter sier han til meg med en merkelig, munter tone “Unnskyld. Er du narkoman?” og så peker han på hånda mi. Jeg tenkte bare WTF. Så sa jeg “Nei?” og så ned på mobilen min igjen. Jeg visste ikke hva mer jeg skulle si, jeg skyldte vel ikke ham en forklaring. Og tenk hvis jeg hadde vært narkoman; hvem faen spør om noe sånt på en buss full av mennesker egentlig? Gaawd, begynte å lure på om jeg så ut som en narkoman :p Mulig han sa det for å spøke, men det var en jævlig dårlig spøk isåfall. Etterpå når det ble ledig så byttet han plass, lol. Mennesker uten folkeskikk kan du få billig av meg, as.

Nå skal Kaja og jeg snart på sommeroppvarming med bobler og gourmet på Kulinarisk Akademi, ah, det blir herlig ♥

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg