Colorful sweater dress




Bag Love Moschino HERE // Shoes Nelly HERE (I have a size 35) // Knit sweater H&M

Noe av det jeg liker å gjøre når jeg shopper, er å gå i Plus Size avdelingene og finne noen oversized skatter. De har ofte utrolig mye kult. Genseren jeg har på meg nå kjøpte jeg nettopp på salg i størrelse L, ikke plus size men det fungerer på samme måten. Bare pass på å matche plaggene med noe mindre volumøst, så får du en fin balanse i antrekket.

/Sometimes when I go shopping, I like to go to the plus size section, to find some oversized treasures. They often have a lot of cool stuff. I bought the sweater I have on me on sale in a size L, not plus size, but it works in the same manner. Just make sure to match the garments with anything less volumous, so you get a nice balance to the outfit.

6 kommentarer

Siste innlegg