Brow Ready



I forgårs var jeg på Brow Rehab hos flinkeste brynsstylisten,  Silje, for å friske opp brynene til 17. mai. Føler meg alltid superfresh etter å ha vært der, og det er så mye mer gøy å sminke seg når brynene er on fleeeeek! Brynene mine er som jeg har sagt tidligere, veldig vanskelige å fikse, fordi de vokser nedover, og tidligere har jeg måttet klippe dem, for jeg visste ikke hva annet jeg skulle gjøre. Men siden jeg begynte her har jeg sluttet helt med det. Silje kun vokser og napper dem, og farger dem.

Resultatet:

Nå har jeg fått et ekstra redskap til brynene, nemlig Brow Wiz fra Anastasia Beverly Hills. Tidligere har jeg kun brukt pomaden, som er sykt bra, men sammen med den tynne brynsblyanten blir resultatet enda bedre! En kan liksom sketche ut de punktene hvor en har litt for lite hår. Og så skal jeg fortsette å bruke Pukka oljen for å få litt tettere hårvekst i brynene. De har alt du trenger for perfekte bryn på Brow Rehab, Pilestredet 45 (v/ høyskolen i Oslo)

Du kan bestille online HER eller på telefon 22 55 16 00. Sjekk gjerne ut Instagram’en deres for fantastiske før og etter bilder: @browrehab_oslo

Sponset behandling

5 kommentarer
    1. Du har den beste bloggen! Jeg digger din særegenhet,og du virker som en drit kul jente! Fikk ønske jeg var like vakker som deg:)

    2. Katrine – Moteblogger og webdesigner: Tusen takk, Katrine! De har blitt mye bedre etter at jeg fikk profesjonell hjelp, hehe:) ha en fin 17. mai!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg