Urban Decay event

Astrid Helen og meg

Nå kom jeg akkurat hjem fra et veldig hyggelig event på F6 Cocktail bar & lounge på Frogner. Vi fikk presentert nyheter fra sminkemerket Urban Decay, som er en stor favoritt hos meg. Jeg har brukt Naked2-paletten slavisk helt siden jeg kjøpte den i NYC for noen år siden, i tillegg er den nye Perversion mascaraen deres utrolig bra. Urban Decay kom til Norge først i januar dette året, og finnes kun på Steen & Strøm og på Kicks i Oslo City.

Noen av nyhetene var blant annet Afterglow 8-timers pudderblush i nydelige farger, høyt pigmentere lipglosser med utrolig fin shine og øyenskygger i åtte nye nyanser. Urban Decay er kjent for sine øyenskygger, og hvor høyt pigmenterte de er, i tillegg drysser de veldig lite. Åh, det var så mye fint, og vi fikk alt med oss hjem! Jeg føler meg så heldig når jeg får så mye flott, få setter vel så mye pris på ny sminke som jeg gjør, hehe. Nå skal jeg grave oppi goodiebagen og eksperimentere litt, kommer vel til å se ut som en klovn når jeg er ferdig. Så skal jeg treffe en venninne snart, så got to go. Vi snakkes 🙂

Ha en fin tirsdagskveld!

5 kommentarer

Siste innlegg