Få en dyp og varig brunfarge

Annonse

Betakaroten er noe jeg har brukt helt siden jeg begynte å jobbe med helsekost for cirka fem år siden. Det er en av de helsekostproduktene som rett og slett bare funker – du blir brunere når du soler deg, på grunn av at det stimulerer pigmentdannelsen i huden.

Å være brun gir en følelse av velvære og en føler seg ofte freshere når en har litt farge i ansiktet og på kroppen. Huden min blir normalt ikke så brun når jeg soler meg, fordi jeg har en veldig gyllen hud. Men når jeg bruker Betakaroten får jeg en dypere og mørkere brunfarge, noe som gjør at jeg slipper å være ute i solen så lenge. Sunnere for huden og sunnere for kroppen! Den nye forbedrede formelen til Betakaroten inneholder nå også kobber, som bidrar til normal hudpigmentering.

 

Men det er ikke bare på grunn av brunfargen jeg bruker betakaroten. Den bidrar også til å styrke immunforsvaret og beskytte huden, og brukt over lengre tid kan den beskytte mot solforbrenning og soleksem. En må selvfølgelig alltid huske på å bruke solkrem i tillegg.

En må innta kosttilskuddet noen uker i forveien, for at det skal ha full effekt. Så om du skal på ferie, vil jeg anbefale at du begynner cirka fire uker i forveien. Ellers kan kosttilskuddet brukes året rundt – pigmentdannelsen stimuleres selv om du ikke er i solen.


 

Du får 2 mnd. forbruk til kun 149,- og om du bestiller betakaroten HER er du automatisk med i trekningen av et reisegavekort til en verdi av 20 000,- og masse andre småpremier ♥


2 kommentarer
    1. Siden Betakaraton er et Avitamin skal man ikkje ta for mye da det ikkje er vannløselig og i følge forskning er det farlig for røykere da dette kan muligens trigge lungekreft—-
      så litt forsiktig må man være 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg