Black split






I dag har jeg vært hos frisøren og klippet meg mye kortere, og det var så digg! Skal vise dere noen bilder av det senere. Jeg har også vært på styrketrening i dag, og nå kjenner jeg at jeg har spist altfor lite, rumler i hele meg. Får besøk snart, som forhåpentligvis bringer mat :p Så er det Paradise Hotel finale, haha. Det er faktisk veldig spennende dette året synes jeg. Kan ikke forstå intellektuelt hvordan jeg klarer å engasjere meg, men det skjer tydeligvis.

xx

Sneakers Nike HERE

Dress H&M (old)

Blazer Vero Moda (old)

Bag Marc by Marc Jacobs

Sunglasses Design by Ulrikke Lund

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg