Experimenting with colored contacts

Hao og Astrid Helen

I går var jeg på et Air Optix event, hvor de presenterte de nye fargede kontaktlinsene deres, Air Optix Colors. Dette er den fargede kontaktlinsen som slipper igjennom mest oksyen til øyet, noe som kan hjelpe mot tørrhet og ubehag. Ett par kan brukes i 30 dager. Den ytre ringen av kontaktlinsen definerer og fremhever iris, primærfargen forvandler øyenfargen, og den indre ringen lyser opp og gir dybde.

Jeg har prøvd mange fargede kontaktlinser før, og jeg må si at dette er absolutt de mest naturlige jeg har prøvd. Sist gang jeg prøvde brune, så det ut som at jeg hadde sorte øyne, det var bare ikke fint. De blå jeg har på bildet under her er en av de mer unaturlige de har, det finnes både sterke og naturlige farger. Det finnes totalt ni farger.


Her kan du virtuelt prøve på fargene på deg selv.

Hvilken farge synes du var finest på meg?

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg