White summer suit

Lace jumpsuit Romwe HERE

 

Denne søte saken kommer nok til å bli flittig brukt i sommer <3 Perfekt til sommerfester og til chille dager i parken. Kan ikke forstå at juni er halvveis allerede, føler tiden har gått så utrolig fort dette året.

I dag har Anders og jeg bare slappet av hos meg, vi var på spillkveld hos Kris og Magnus i går og så ute på Grønland etterpå, så har vært litt redusert i dag. I går ble jeg skikkelig syk igjen, heldigvis skal jeg til legen denne uken. Mulig jeg har lungebetennelse eller bihulebetennelse, det har jo vart i flere uker nå. Blæh.

 

//This cute piece will probably be used frequently during the summer <3 Perfect for summer parties and chill days in the park. Can not understand that June is halfway already, I feel the time has gone by so quickly this year.

Today, Anders and I have just been relaxing at my place, we had game night at Kris and Magnusyesterday and went out afterwards, so I have been slightly hungover today. Yesterday I became really sick again, luckily I’m going to the doctor this week. I may have pneumonia or sinusitis, it has lasted for several weeks now. Yuck.

9 kommentarer

Siste innlegg