French breakfast with Glossybox

I dag hadde jeg en fabelaktig morgen på Le Bouchon med Glossybox. Vi fikk den diggeste franske frokosten, jeg tror nesten det er den beste frokosten jeg har smakt i mitt liv. Eggerøre, oster, røkelaks, croissants, all slags frukt, hjemmelaget syltetøy, te, appelsinjuice.. aaah, og alt smakte ti ganger bedre enn vanlig. 





Etter at vi hadde spist, fikk vi pakket opp Glossyboxen for juli, som er en special edition box i samarbeid med L’oréal. Der var det mange godsaker oppi, nyheter også faktisk. Siden “unboxingen” er noe av det gøyeste for dere som abonnerer på Glossybox, så skal ikke jeg avsløre hvilke produkter som var oppi der. For dere som ikke kjenner til Glossybox, så er det en tjeneste som en abonnerer på, koster 179,- i måneden, og da får en pakke i posten hver måned med forskjellige skjønnhetsprodukter. Som er verdt mer enn 179,- for å si det sånn, så det er en bra deal 🙂 Et must for beauty junkies! 

Her kan du lese mer om Glossybox og hvordan du kan abonnere på det.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg