New trend bar opening

På tirsdag var Kaja og jeg på føråpning av den nye trend-baren på Grünerløkka, BD57. Baren er eid av Brewdog, som mange sikkert har sett i butikkene, og all øl der er tappeøl fra Brewdog. Vi fikk gratis øl hele kvelden, så vi testet ut rimelig mange av de som var der. Åh, det var så mye forskjellig og godt. Både Kaja og jeg elsker øl, så det var helt perfekt event for oss, hihi!

KinnWit Jubileum: 4.7% mild øl, belgisk hveteøl, krydret med koriander og appelsinskall. Fruktig og god hveteøl, som er en av mine favoritter.




Vi feiret også Kaja sin bursdag på etterskudd, siden hun har vært så busy med å flytte i det siste. En superkoselig kveld! Digg med litt forandring fra de litt stivere omgivelsene jeg pleier å være i, hehe. Brunt er bra!

Jeg kommer garantert til å komme tilbake hit, anbefaler virkelig å ta med deg en vennegjeng for utprøving av digge øl <3

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg