White split dress


I’m wearing:

Blazer NLY DESIGN by Victoria Törnegren HERE

White dress Monki

Heels Bershka (old, similar HERE)

Bucket bag ZARA

Sunglasses Specsavers design by Ulrikke Lund

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

Et antrekk jeg hadde på meg for noen dager siden, det har skjedd så mye i det siste så jeg har ikke rukket å legge det ut før. Er besatt av den blazeren her fra Victoria Törnegren for Nelly, den er så klassisk og elegant. Passer til veldig mye. Kjolen fra Monki også, er sjelden jeg finner noe der egentlig – det er ofte for merkelige plagg der.

I dag morges var jeg på Swiss Clinic pressemøte og ble introdusert til det nye produktet deres, veldig spennende! Mer om det senere. Ellers har jeg omtrent sovet helt siden jeg kom hjem, ettersom jeg var sliten og syk. Får forhåpentligvis svar på prøvene i morgen, håper jeg kan begynne på antibiotika slik at jeg kan begynne å trene igjen snart, er altfor lenge siden nå. Skulle egentlig lage en ny sminkevideo i dag, men er ikke helt i form, regner med at jeg får gjort det i morgen!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg