På brygga

Noen bilder av antrekket fra i går på Aker Brygge:




Skirt Mango (Old, similar HERE) // Top NLY (sold out, similar HERE) // Bag and sandals ZARA

Jeg var hos Hilde her om dagen og freshet opp fargen på håret litt, ettersom det trengs i blant. Ble veldig fornøyd med fargen, liker å ha det et sted mellom gult og grått, aka hvitt, hehe. Men merkelig nok så klør jeg i fingrene etter forandring nå om dagen kjenner jeg, tror jeg bare kjeder meg. Har et par tonere i rosa og lilla som har stått i skapet mitt forever, som jeg strever for å holde meg unna, samtidig frister det med langt, kullsort hår liksom. Jeg er bare lei av hele trynet mitt, føler meg ikke så pen for tiden, så jeg må vel bare forsøke å ikke gjøre noe impulsivt i denne perioden.

Shop the post:

//
8 kommentarer

Siste innlegg