Get big smokey eyes

Jeg er en stor fan av denne looken, ettersom den er

perfekt for øyne som trenger et lite løft ytterst i kantene. I tillegg har jeg ikke de største øynene. Måten øyenskyggene er plassert på, løfter øyeformen og får dem til å se større ut. Ved å bruke hvit eyeliner på våtkanten forlenger en det hvite i øyet, som igjen får øynene til å se større ut. Øyenskyggene under der igjen er med på å forsterke dette videre. I tillegg til flytende sort eyeliner og hvit eyeliner, har jeg brukt disse produktene:

I’m a big fan of this look, as it’s perfect for my eyeshape. The ways the shadows are placed helps lift the eyes, and make them look bigger. By using white eyeliner on the wet edge in the lower lid, it extends the white in the eye, and makes your eyes look bigger. The shadows used under the lid accentuates the look further. In addition to liquid eyeliner and white eyeliner, I have also used these products:

Tips/Tip:

Hvis du har tettsittende øyne, legg den lyse skyggen innerst i øyekroken og den mørkeste ytterst. Gjør omvendt om du har større mellomrom mellom øynene. Hvit eyeliner på våtkanten får øynene til å se større ut, sort får dem til å se mindre ut.

If you have close set eyes, add the bright shade to the inner corner of your eye and the darkest shade on the outer corner. Do the opposite if you have wide set eyes. White eyeliner on the rim makes the eyes look larger, black makes them look smaller.

Kilde/image source: Pinterest

Eyedust er noe jeg har skygget unna før, fordi jeg føler det blir så grisete, men med denne saken fra Make Up Store så merker jeg ikke noe til det. I tillegg er effekten smashing! Perfekt til fest, for å få en ekstra wow effekt. Jeg brukte denne med en lett børste på toppen av de mørke øyenskyggene.

Eyedust is something I have shied away before because I feel like it gets so messy, but with this one from Make Up Store, I have no problem. In addition, the effect is smashing! Perfect for parties, for an extra wow effect.

Produkter brukt på hud og lepper/Products used on skin and lips: Anastasia Beverly Hills Contour Kit, Tikei mineral powder, glominerals LUXE concealer, Mac Myth lipstick.

Likte du looken? / Did you like the look?

9 kommentarer

Siste innlegg