Rabattkode på Daniel Wellington!

I samarbeid med Daniel Wellington

Jeg elsker det klassiske og enkle designet på Daniel Wellington-klokkene. Jeg har allerede den her, i rosègull. Denne gangen gikk jeg for herreversjonen, Classic St. Mawes, som har et litt større ur. Anders har akkurat den samme og jeg har lånt den av ham før. Jeg gikk også for et vintage brunt skinn på reimen. Fin, ikke sant? 🙂

I love the classic and simple design of Daniel Wellington watches. I already have this one, in rose gold. This time I went for the men’s version, Classic St. Mawes, which has a slightly bigger watch. Anders has exactly the same one and I have borrowed it from him before. I also went for a vintage tan leather on the belt. Nice, huh? 🙂


Jeg har også en rabattkode til mine flotte lesere!

 

Dere får 15% rabatt på alt på DanielWellington.com om dere skriver inn rabattkoden heidichic15 ved utsjekk. Den varer frem til 31. juli.

Tips: Du kan også kjøpe reimer og skifte dem ut på klokkene her.


 

You get 15% off everything at DanielWellington.com if you enter discount code heidichic15 at checkout. It lasts until July 31.

Tip: You can also buy belts and replace them on the watches here.

14 kommentarer

Siste innlegg