Konkurranse: Vinn Emma S. produkter!

I samarbeid med Emma S.

Første gang jeg luktet på Emma S. parfymen min for cirka ett år siden, tenkte jeg bare: “For en utrolig god og original duft!” Jeg har fortsatt ingen parfymer som lukter mer spennende, eller mer spesielt. Med mine egne ord, jeg synes parfymen er feminin, koselig, søt, sofistikert og frisk. Derfor takket jeg ja med glede, når jeg fikk tilbud om å dele ut disse flotte produktene til en av mine heldige lesere!

Emma S. ble lansert i 2010, og har siden det vunnet priser innen skjønnhetsbransjen, blant annet den prestisjefylte Swedish Beauty & Cosmetics Awards i 2014 i kategorien Årets dameduft under 500 kr.

Rue de Varenne er en gate i St. Germain i Paris. Der leide Emma et lite gårdshus som hun kalte sitt hjem de årene hun bodde i Paris og jobbet som modell. Litt lenger ned i gaten ligger Musée Rodin med sine vakre hager som Emma ofte besøkte. Dette har vært Emmas inspirasjonskilde da hun skulle skape sin første duft for hudpleieserien Emma S.

Sammen med parfymeskaperen Aurelien Guichard fra det franske dufthuset Givaudan har Emma utviklet en feminin duft med toppnoter av liljekonvall og pærer, mellomnoter av appelsinblomst og hvit musk samt basenoter av lys mokka, vanilje og patsjuli. De fleste oljene i duften er naturlige.

Som supplement til parfymen har Emma også utviklet en frisk Body Mist; Rue de Varenne Fresh. Den gir en frisk følelse og kan brukes over hele kroppen, med luktnoter i frisk sitronblad, feminin appelsinblomst og aromatisk Vetyver. Denne duften kommer også i bodylotion.

Nå kan du vinne alle disse tre velduftende produktene fra Emma S.: Body Cream, Eau de Toilette og Body Mist. For å bli med i konkurransen må du kun besvare et spørsmål riktig:

Hvilket år ble Emma S. lansert?

Legg igjen svar og epost i kommentarfeltet under! Vinneren blir trukket om tre dager (19. juli)

 

68 kommentarer

Siste innlegg