Cotton Candy Bikini

 photo TRIANGL brigitte cotton candy bikini-3_zps21d0lwzm.jpg  photo TRIANGL brigitte cotton candy bikini-4_zpscfmmum2q.jpg  photo TRIANGL brigitte cotton candy bikini-7_zpsnplieliv.jpg

Brigitte Cotton Candy Bikini HERE

 

Jeg var så heldig og fikk plukke ut min favorittbikini fra TRIANGL for en uke siden, og i går kom den endelig i posten. Perfekt timing, rett før jeg skal til syden! Jeg bare elsker heklingen sammen med neoprenstoffet i pastellrosa og grønn. Jeg prøvde den på i går, og de bikinitrusene er seriøst de beste jeg noen gang har prøvd. Stoffet er helt utrolig, og den passet som hånd i hanske! Kan ikke vente med å vise dere hvordan den er på <3

I got to pick out my favorite bikini from TRIANGL a week ago, and yesterday it finally arrived. Perfect timing, right before my trip to Spain! I just love the crochet fabric mixed with the neoprene in pastel pink and green. I tried it on yesterday, and the bottoms are literally the most perfect bikini bottoms I have ever put on. The fabric is amazing, and it fit like a glove! Can’t wait to show you guys how it’s on <3

9 kommentarer

Siste innlegg