Breakfast at Melia

 photo breakfast frokost melia valencia-3_zpsmkcyfppq.jpg  photo breakfast frokost melia valencia-4_zpshx2pfzdd.jpg  photo breakfast frokost melia valencia-5_zps6sewjrdd.jpg

Frokosten på hotellet skuffet ikke i dag for å si det sånn. Jeg rakk ikke engang å komme over alle stasjonene før jeg ble stappmett. Jeg blir så febrilsk når jeg skal velge så mye mat på en gang, det er null systematikk i det. Me see, me wantie! Så jeg ender opp med alt slags rart, mens Anders sitter der med hans ferdig klekkede planer for frokosten, han er så skråsikker på alle komboene og legger det opp som en gourmet kokk. Det er nesten litt komisk og se på ham, han behandler råvarene med slik respekt! Haha.

Jeg er litt sånn at jeg vil bare smake på alt. Elsker å smake nye ting. Jeg planla å bare ta et bit av den fantastiske donuten du ser på bildet over her, for donuts er en av de matvarene (selv om jeg spiser nesten alt) som rett og slett bare er for usunt til at jeg kan ha noe som helst god samvittighet. Transfett og friterte ting er matvarer jeg helst står over. Men den smakte jo søren meg så godt at jeg klarte nesten ikke å legge den fra meg etterpå. Gaawh.

Nå ligger vi i sengen med hver vår laptop og skal snart gjøre oss klare til å dra ut. Tror ikke det blir det beste været i dag faktisk, så da må vi vel shoppe litt da? Ja, tror det. Fant også en skikkelig kul Hawai-bar på TripAdvisor som ligger i nærheten, har skikkelig lyst til å dra dit!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg