Today’s glam

 photo bathroom vanity table interioslashr sminkebord-9_zpsjcejd7g4.jpg photo bathroom vanity table interioslashr sminkebord-8_zpsafgy3tei.jpg photo bathroom vanity table interioslashr sminkebord-7_zpsl0ofyjdt.jpg  photo bathroom vanity table interioslashr sminkebord-5_zps5kpijizi.jpg

I dag gikk jeg for en av mine favorittlooker, litt sotet øyensminke og nude lepper. Jeg har brukt Myth leppestift fra Mac på leppene, øyenskygger fra Smashbox Master Class Palette, Crunch blush fra Urban Decay og contouring kit fra Anastasia Beverly Hills. I tillegg krøllet jeg håret med rettetang, digg løsning når en har glemt krølltanga hjemme! Lenge siden jeg har hatt noe annet enn rett hår, så det var herlig å få litt volum i det igjen. 

Nå har jeg akkurat vært på en meget vellykket shoppingrunde, fikk så masse fint med meg hjem! Veldig bra salg her, spesielt på ZARA. Anders kjøpte ikke en eneste ting, selvfølgelig. Mest kresne personen jeg kjenner når det gjelder klær, lol.

 

 

5 kommentarer

Siste innlegg