Cheetah

 photo leopard kjole bik bok1_zps6eufbwfs.jpg  photo leopard kjole bik bok_zpsrqszcso0.jpg  photo leopard kjole bik bok-3_zps4bjmpukh.jpg  photo leopard kjole bik bok-4_zps6faztc9r.jpg

Et antrekk utenfor hotellet vårt i Valencia som jeg hadde glemt å poste. Dagen i dag har gått så utrolig fort! Vi begynte morgenen med å dra ned på det lokale treningssenteret i Orihuela og tok en god økt, noe som var veldig digg. Etterpå dro vi hjem og solte oss og badet. Etter solingen i dag fikk rett og slett nok av den flassende, fæle selvbruningen min som gjorde at det så ut som jeg hadde fregner på hele kroppen, så nå tok jeg en dusj og skrubbet alt bort. Heller blek enn å se ut som en menneskelig leopard. Kjolen trenger ikke å matche huden liksom. Jeg får bare ikke teken på dette tan – skrubb – moisturize – repeat konseptet. Hvis noen har en bra selvbruning å anbefale som ikke gjør at en får enorme skjolder når den går bort, så gi gjerne beskjed i kommentarfeltet! 🙂

I’m wearing:

Bag ZARA // Sunglasses Le Specs HERE (sale) // Dress Bik Bok // Heels NLY (similar HERE)

 

Shop the look:

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
15 kommentarer
    1. Hei
      Kan du ha en spørsmålrunde?
      – hvem pleier å ta bilder av deg selv?
      – hva er ditt favoritt spisested i Oslo?
      – har du noen gang hatt venner som er ble venner med deg fordi du blogger og fordi de vil ha bloggen sin linket via deg?
      – hva syns du om folk som bare tar kontakt hvis de vil noe og ikke hører fra dem på lenge når de ikke vil ha noe?
      – hvordan bli en bedre blogger?
      – hva liker leserne dine å lese om?
      Og jeg anbefaler saint tropez den er virkelig genial! 🙂 elsker sminken din på bildene!

    2. Silje: Hei Silje! Takk for spørsmålene. Jeg kan godt ha en spørsmålsrunde snart, er lenge siden nå. Da skal jeg huske å ta med spørsmålene dine 🙂 Hyggelig at du liker sminken min! Klem 🙂

    3. Hei!
      Jeg kan på det sterkeste anbefale Fake Bake flawless darker. Denne gir deg en en “airbrushed” guide-farge ved påføring og utvikler seg til en dyp farge etter ca 6-8 timer (ikke like olivenfarget som st. Tropez dark mousse). Du vil heller ikke lukte den typiske DHA-lukten som de fleste selvbruninger har (feks St. Tropez, Vita liberata, osv). Fake bake tørker ca 5 min etter påføring som er et stort pluss.
      Jeg brukt selvbruning i over 8 år, så jeg har prøvd det meste der ute. Du kan prøve St. Tropez sine selftans som en god nr 2. Min personlige erfaring derimot er at fargen forsvinner mye raskere og flekkete enn fake bake sin.
      PS: for at selftan skal vare lengst mulig er det et must å bruke bodylotion hver dag. Er dårlig på dette selv av latskap, men er det som fungerer.

    4. beautyguiden: Å, tusen takk for utfyllende kommentar! Jeg skal absolutt prøve den. Og så skal jeg begynne å bruke fuktighetskrem oftere, noe jeg egentlig har savnet, men jeg trodde det fucket opp tanen.

    5. Jeg selvbruner ikke selv, men jeg har hørt flere youtubers skryter av loving tan. De skal visst gå av uten skjolder og flekker.

    6. Hei,
      ser du elsker Sephora også, så om du ikke visste det fra før har de 3 Sephora butikker i Murcia en times kjøring fra Torrevieja! Litt forskjellig utvalg i de forskjellige butikkene.
      Er en del i Torrevieja og tar alltid turen dit for å stå å glane i et par timer 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg