Denim + denim

 photo denim on denim1_zpsik8f3cdv.jpg photo denim on denim5_zpsoggzqmvf.jpg photo denim on denim4_zpskwyeumb0.jpg photo denim on denim6_zps1p5dim8v.jpg

Denim på denim er noe jeg kanskje aldri har gått før, fordi jeg har følt at det ikke er helt “meg”. Men alt har med måten en kombinerer det på, og hvilke plagg en går for. Jeg synes det er fint å mikse forskjellige jeansmaterialer og farger, slik at ikke alt går i ett. Digger den syrevaskede shortsen. Syrevask hører med 90-tallsmoten som jeg er veldig fan av, og jeg fant den kuleste syrevaskede, superskinny jeansen til Anders på Pull & Bear her om dagen. Han var veldig skeptisk først, sikkert fordi det kan virke litt vel grungy hvis en ikke kombinerer det riktig. Men han endte opp med å elske jeansen! 

I’m wearing:

Denim shirt Junkyard XX-XY HERE // Acid wash denim shorts Junkyard XX-XY HERE // Watch Michael Kors

Follow me:

Instagram: @heidichic // Snapchat: heidichic

13 kommentarer

Siste innlegg