Brow clean up

Sponset

 photo brow rehab oslo-3_zps0enmhrd3.jpg photo brow rehab oslo-2_zps3ku9qms8.jpg

Susy på Brow Rehab

Nå er det sikkert to måneder siden jeg var og fikset bryna mine, så det var på tide med en opprydning! Jeg ser at jeg har fått mye mer hår på bryna etter å ha brukt Castor Oil. Jeg så det ikke før jeg fikk farget dem igjen, gøy å se resultater! Jeg brukte oljen i kun tre uker cirka, så det er ikke så mye som skal til. Men det er fortsatt noen områder som trenger mer hår, så jeg skal begynne å bruke den igjen nå. Oljen får du kjøpt på Brow Rehab.

Denne gangen var jeg hos Susy, som er utrolig flink. Jeg ble så fornøyd! Hun er så nøye, resultatet blir så perfekt som det kan bli. 

Bilder av brynene rett etter behandlingen (ingen sminke på brynene):

 photo brow rehab oslo4_zpsekofgcly.jpg photo brow rehab oslo-6_zpspz0akcjn.jpg

Dette er produktene jeg bruker på brynene mine til vanlig: Brow Wiz i fargen Soft Brown for å definere brynene, Clear Gel for å holde hårene på plass, og Dip Brow Pomade i fargen Taupe for å fylle ut brynene. Alt er fra Anastasia Beverly Hills og du finner dem på Brow Rehab.

Brow Rehab er i Pilestredet 43B, og du kan bestille time online HER eller på telefon 22 55 16 00

 

7 kommentarer
    1. Di ble skikkelig fine:) Jeg selv burde egentlig gått til noen som kan fikse brynene min, jeg har bare brukt kniv på fikse di og resultatet er helt grusomt for hver gang hehe

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg