Bermuda Top

 photo brow rehab oslo-16_zps6qc70nlq.jpg photo brow rehab oslo-14_zpsqs6gtp8v.jpg photo brow rehab oslo-15_zpsaclsu80t.jpg photo brow rehab oslo-11_zpsxw4nhq7z.jpg  photo brow rehab oslo-18_zpsxzgivzij.jpg

Veldig uvant å ha langt hår igjen! Og jeg har nok aldri hatt langt før, Hilde hadde fått inn 75 cm extensions, lol. Det er jo nesten halve høyden min. Så vi måtte klippe av litt. Men jeg er ikke helt ferdig med håret enda, stay tuned 🙂 

I går var jeg på Latter med Anders og Julian, hvor Ørjan Burøe var konferansier, og blant annet Torjussen og Zahid Ali opptredde. Det var veldig morsomt, elsker stand up. Nå skal vi snart i barnebursdag i Moss, så jeg må begynne å gjøre meg klar. Håper dere likte antrekket!

 

I’m wearing:

Bermuda bra top Adidas HERE // Bag, heels, blazer and trousers ZARA // Sunglasses Roberto

12 kommentarer

Siste innlegg