Nye volum vippeextensions!

Sponset behandling

 photo rapide for brows oslo vippeextensions-2_zpshhs7aeuf.jpg  photo rapide for brows oslo vippeextensions-5_zpstw6cyrag.jpg  photo rapide for brows oslo vippeextensions-3_zpswjpeeiqk.jpg

I går var jeg på Beauty Lounge på Steen & Strøm og fikk lagt volumvipper for første gang. Jeg har jo tatt en pause på sikkert over ett år fra vanlige vippeextensions, siden jeg fikk en reaksjon på øyet et annet sted jeg gikk, så jeg har vært veldig redd for å gjøre det på nytt. Men på Rapide for Brows så er de heldigvis veldig nøye med hygiene, Frida som la vippene på meg har nemlig opplevd det samme jeg gjorde for noen år siden! Så jeg ble beroliget med en gang. I tillegg brukte hun noen gode silkepads under øyet, som gjorde at jeg ikke kjente noe ubehag i det hele tatt. Det har visst oppstått reaksjoner på grunn av de våte padsene som de fleste brukte før, derfor har de endret til dette mer hudvennlige materialet. 

Under behandlingen kjente jeg ikke litt ubehag, ingenting lim i øyet, ikke en gang en tåre kom ut! Det er første gang. Så jeg kjente at jeg ikke var bekymret i det hele tatt. Har heller ikke kjent noe ubehag på kvelden eller om natta, ingen tørrhet eller rødhet på øynene. Wii!

Frida er veldig hyggelig og koselig å snakke med. Hun har veldig peiling på det hun gjør, og tiden gikk kjempefort! Det tok omtrent to timer med behandlingen, siden det er volumvipper, eller 3D vipper som noen kaller det. Jeg har cirka 3-5 vipper på hver naturlige vippe, noe som gjør at det skapes ekstra volum. Lengden er 14 mm ytterst, 13 mm i midten og noen litt kortere innerst i øyekroken. Jeg har D-curl på vippene for å få et mer åpen blikk, men det finnes også mer naturlige bøyer. 

 photo rapide for brows oslo vippeextensions-4_zpsiywuc0cm.jpg

Før:

 

 photo rapide for brows oslo vippeextensions_zpsh4cd0ghl.jpg

Etter:

 

 photo rapide for brows oslo vippeextensions1_zps9fygzliv.jpg photo rapide for brows oslo lash extensions d curl volume_zpsgtbcthp2.jpg photo rapide for brows oslo vippeextensions5_zpsxfugnpo9.jpg

Jeg ble kjempe fornøyd med resultatet! Aldri hatt så fine vipper før. Nå slipper jeg å tenke på å sminke øynene masse når jeg våkner. Herlig!

 

Priser:

Vanlige vippeextensions: 1495,-

Volum vippeextensions (flere vipper på hver naturlige vippe): 1695,-

Påfyll Volum 1 time: 695.-

Påfyll Volum 1,5 time: 795,-

Påfyll vanlig 30 min: 495,-

Påfyll vanlig 1 time: 595,-

Påfyll vanlig 1,5 time 695

 

Om du vil ha like flotte vipper, bestill time hos Beauty Lounge / Rapide på telefon 96 09 78 90 ! Ligger i 1. etg på Steen & Strøm

 

8 kommentarer

Siste innlegg