Tutti frutti iPhone

 photo iphone deksel cover candy tutti frutti-2_zpsu4h5rrxa.jpg

Ah, små barnlige gleder, som sukkertøy deksler <3

Kjøpte dette søte iPhone-dekselet på Pull & Bear i Spania, var det ikke søtt? Sånne små ting gir meg ofte større gleder enn å kjøpe noe stort. Dagen i dag har vært en klassisk mandag, lite søvn, stressende dag, komme for sent, ikke finne frem osv. Men det positive er at jeg (da jeg endelig fant frem) var på et ghd-event hvor det ble lansert en ny rettetang, som virket grådig god. Fikk en med meg hjem, og jeg skal oppdatere dere på hva jeg synes om den når jeg har testet den!

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg