Mermaid hair

Sponset behandling

 photo turquoise turkis blatt har blue hair-3_zpsbpuhoqty.jpg  photo turquoise turkis blatt har blue hair-2_zpsrqbehohy.jpg photo turquoise turkis blatt har blue hair2_zpslneh9fl4.jpg photo turquoise turkis blatt har blue hair-7_zpszudeardi.jpg photo turquoise turkis blatt har blue hair-15_zps6wjswi5i.jpg photo turquoise turkis blatt har blue hair4_zpsdu3idiox.jpg

Love my blue hair! 💙 

I dag var jeg hos flinke AmnetaOmerta. Hun farget håret mitt, og skapte en ombre effekt med blåfargen. Hun er kjempe dyktig, tar seg god tid og er veldig nøye. I tillegg fikk jeg klipt extensionsene litt kortere. Kjempe fornøyd med resultatet!

Så herlig med en forandring. Har tenkt så lenge på å farge håret en knallfarge, men har slitt med å finne den riktige fargen. Men nå fant jeg den! Sykt uvant å se seg i speilet. Jeg har ikke hatt noe annet enn forskjellige blondfarger i håret siden jeg var 13 år, så det var på tide! 

Hvis du vil bestille time hos flinke Amneta, kan du gjøre det online HER eller på telefon 97973322 💜

22 kommentarer

Siste innlegg