Oslo Trend Festival

 photo junkyard party oslo trend-3_zpsajyp9f9i.jpg photo junkyard party oslo trend-4_zps3g5yh3vl.jpg photo junkyard party oslo trend-2_zps2sxnkio5.jpg photo junkyard party oslo trend_zpsyrisqgc0.jpg photo junkyard party oslo trend-12_zpshwphlexk.jpg  photo junkyard party oslo trend-10_zpsf9gpudyq.jpg  photo junkyard party oslo trend-9_zps9ykfkh9k.jpg photo heidichic og verozitas_zpsu6xfdhgy.jpg

Meg og Verozitas

 photo junkyard party oslo trend-8_zpsftzz2rq1.jpg photo junkyard party oslo trend-13_zpsalckt2pi.jpg photo junkyard party oslo trend-7_zpslxc3qj2p.jpg photo junkyard party oslo trend-14_zpst2mcsor1.jpg

På lørdag var jeg på Oslo Trend på Ballroom ved Stortinget. Der var det mye liv og røre og morsomme visninger, blant annet NAJD som viste smykker og «Pure Wool» av James Lazar Braathen. Det ble også utført «live art» av Merete Steinvik Haugen. Jeg hadde med meg Anders og så møtte jeg søte Veronica som jeg hang med mye av kvelden. Etter et par visninger var det dags for party med Junkyard i et eget rom på Ballroom. Der var det masse god musikk, blant annet Malin Seline Strandberg som hadde en skikkelig kul opptreden, og et fett band som minnet meg om Rage Against the Machine. Møtte også masse hyggelige bekjente, som gjorde kvelden komplett. Måtte hjem i tide da før Anders havnet under baren, knis.

4 kommentarer
    1. Så moro! Du kler det blå håret helt sykt! Hadde aldri turt det selv, men du var utrolig fin med det. På noen av bildene lenger ned synes jeg du likner en smule på Kylie Jenner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg