Eco make up look

 photo eco look make up store6_zps5gnjgqbr.jpg photo eco look make up store8_zpslqe6t9ef.jpg

Det er absolutt gøy å eksperimentere med ny sminke etter at jeg farget håret blått. Jeg merker at looken krever at jeg er litt brunere i ansiktet, så jeg bruker litt mer bronzer nå enn før. I tillegg blir jo alle slags farger helt annerledes sammen med blått/turkis enn med blondt hår.

I går gjenskapte jeg august looken til Make Up Store, Eco, og den ble egentlig ganske kul. Jeg la den grønn/gule øyenskyggen Grass over øyelokket i flere tynne lag til den ble pigmentert nok, deretter la jeg den rosa Flora-øyenskyggen i overgangen. Etterpå la jeg Neon Green glitter oppå den grønne øyenskyggen, og Neon Pink oppå den rosa øyenskyggen.Jeg brukte også den rosa øyenskyggen som blush, og den rosa lip glossen Mallow på leppene.

 photo eco look make up store9_zpsuuwdojol.jpg photo eco look make up store_zps6j1kqtsl.jpg

📱Follow me on Instagram: @heidichic     👻 Snapchat: heidichic

Likte du looken?

 

9 kommentarer

Siste innlegg