Nye skjønnhetsredskaper

 photo beauty blender pink black bling ring-5_zps6dvci9sw.jpg

Etter at jeg prøvde BeautyBlenderen min for første gang, har jeg ikke klart meg uten den. For de som ikke kjenner til den, så er det en svamp som en skyller i vann og håndkletørker før bruk, som er utrolig bra til å påføre foundation og concealer med. De brukes av make up artister over hele verden. Du kan også påføre enkelte pudder med den. Nå har jeg også fått meg en “bling ring” som er superpraktisk for å oppbevare blenderen i når den er til tørk:

 photo beauty blender pink black bling ring-3_zpsycxrvgak.jpg photo beauty blender pink black bling ring-2_zpsivnqs88g.jpg

Jeg har aldri prøvd den sorte før, BeautyBlender Pro, så jeg tenkte å komme med et mer utfyllende innlegg på hva forskjellene er, og hva som er så bra med Beauty Blenderen, når jeg har prøvd begge to.

Beauty Blender har også kommet med en ny “oppfinnelse”, nemlig Blotterazzi, som skal være et supert redskap for å absorbere overflødig fett og shine fra sminken i løpet av dagen. Den inneholder to svamper, som skal brukes tørre:

 photo beauty blender pink black bling ring-6_zpsg45lulug.jpg  photo beauty blender pink black bling ring-7_zpsgynv3j8a.jpg

Kan tenke meg den kommer til å være praktisk å ha i vesken! Du finner mange BeautyBlender produkter, inkludert “bling ring”, her.

Jeg kommer forresten med en anmeldelse av den nyeste ghd-rettetangen Platinum snart. Stay tuned 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg