Baby blue

 photo baby blue skirt wang genser hair-2_zpsi5sqruwx.jpg photo baby blue skirt wang genser hair-8_zps4wabedvc.jpg photo baby blue skirt wang genser hair_zpsieass4i2.jpg photo baby blue skirt wang genser hair-4_zps29juo16e.jpg  photo baby blue skirt wang genser hair-3_zpsmmpd5fe4.jpg

Ah, herlig med helg! I kveld skal jeg i bursdagsfest til venninna mi Stephanie på Grand Hotel, og jeg gleder meg masse! Jeg har den perfekte kjolen for en gangs skyld. Jeg pleier aldri å ha noe klart når jeg skal ut, jeg legger egentlig aldri antrekk klart, uansett om det er hverdag eller fest – det blir bare spontant når tiden nærmer seg.

Nå skal jeg snart lage middag og slappe av litt før jeg skal gjøre meg klar. Må beregne et par timer vettu, lol. Det tar bare lengre og lengre tid å gjøre seg klar med årene, har jeg funnet ut. Jeg skylder på stadig nye sminkeoppdagelser, som igjen fører til flere og flere trinn som må bli utført. Men det er jo gøy å kjøre på litt ekstra når det er fest! 

Håper dere får en flott helg <3

I’m wearing:

Scuba sweater Alexander Wang for H&M // Skirt and bag ZARA (old) // Sneakers Nike Air Max HERE

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.

 

8 kommentarer

Siste innlegg