Mom jeans II

 photo brandy melville topp mom jeans-16_zpssvkc5s0c.jpg photo brandy melville topp mom jeans-18_zps7pbzkhzo.jpg photo mom jeans_zpsfvk8sqnp.jpg  photo brandy melville topp mom jeans-19_zpseprrnbmr.jpg  photo brandy melville topp mom jeans-20_zpshfpcaldf.jpg

I går var jeg ute med Stephanie og tok bilder – herremin så herlig det er å ha en venninne som er blogger, haha. We get each other… Og vi bor veldig nærme hverandre, så da blir det enda enklere. Etter fotoshooten dro vi på Espresso House og pratet – og når vi setter i gang blir det alltid mye lenger enn vi planlegger.

Anyways, etter at jeg farget håret blått har jeg følt en stor trang til å gå i lysere klær, for å ikke se for rocka ut, om dere skjønner? Og jeg har seriøst mangel på det, så no more black shopping på meg fra nå av (okei, ta det med en klype salt). Men mammajeansen lå der i skuffen vettu, og den er jo stylish den. Men den kan ikke matches med hva som helst altså, ellers risikerer du å se ut som en mamma fra 1990-tallet.

I kveld skal jeg på en tilstelning med noen venner, så da blir det litt vin og kos. Håper dere får en fin torsdag 🙂 (snart helg!)

 

I’m wearing:

Sunglasses Roberto

Heels and trenchcoat Bershka

Top Brandy Melville

Bag ZARA

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
8 kommentarer

Siste innlegg