Volumvipper

Sponset

 photo rapide for brows oslo beauty lounge_zpshhinfda6.jpg photo rapide for brows oslo beauty lounge-10_zpshtv7cr3g.jpg photo rapide for brows oslo beauty lounge-4_zpsncajys5b.jpg photo rapide for brows oslo beauty lounge-11_zpsjrbls7at.jpg photo rapide for brows oslo beauty lounge-14_zpsvm9ca1tk.jpg photo rapide for brows oslo beauty lounge2_zpsraut2tfr.jpg

På torsdag var jeg tilbake på Rapide For Brows på Steen & Strøm og fylte på vippene mine hos Frida. Hun er veldig dyktig, og jeg kjenner ingenting ubehag under behandlingen. Jeg har volumvipper i størrelsene 12, 13 og 14. Volumvipper, eller 3D vipper som noen kaller det, er når en limer på flere vipper på hver naturlige vippe. Det gjør at en får mer fyldige vipper. Jeg ble så fornøyd med resultatet, elsker å våkne opp med så flotte vipper hver dag. Rett etterpå skulle jeg på et event, og da trengte jeg ingen annen øyensminke. Det er viktig å holde øynene unna vann og damp i 24 timer etterpå, for at limen skal sette seg.

Priser:

Vanlige vippeextensions: 1495,-

Volum vippeextensions (flere vipper på hver naturlige vippe): 1695,-

Påfyll Volum 1 time: 695.-

Påfyll Volum 1,5 time: 795,-

Påfyll vanlig 30 min: 495,-

Påfyll vanlig 1 time: 595,-

Påfyll vanlig 1,5 time 695

 

Hvis du vil bestille time hos flinke Frida, så ring 96 09 78 90 💗 💗

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg