Gato Negro rooftop party

 photo gato negro rooftop party oslo grand hotel_zpsuzds8ykb.jpg

På torsdag var jeg på 150-årsjubileumet til vinmerket Gato Negro, på rooftopen på Grand Hotel. Det var fantastisk utsikt, og god stemning. Egentlig hadde jeg tenkt å ikke dra, ettersom det ofte blir litt stivt og altfor mye bildetaking (noe det ble da), men det var hyggelig likevel 🙂 Møtte masse kjentsfolk, og i tillegg var det gratis mat og vin i alle slags sorter, så vi gikk både mette og brisne derfra. Under kan du se noen bilder fra kvelden:

 photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-6_zpsq7tutvsx.jpg photo 11995192_878688398865996_1297173855_o_zpsqqmj7zsi.jpg

Meg og Verozitas (bilde lånt av henne)

 photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-8_zpsl069cayj.jpg  photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-7_zps1griwvfg.jpg  photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-5_zpsmlxmbozi.jpg  photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-3_zpsdasuhrqb.jpg  photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-4_zpscu7vg7jw.jpg

Meg, Steph og Jeanette

 photo gato negro rooftop party oslo grand hotel-2_zpszrzuhh87.jpg

Nå har jeg akkurat vært på Kristelig Gymnasium her borte og lagt fra meg stemmen min i valgurnen, så får jeg bare håpe på det beste! Synd at det er så få unge som stemmer ved kommunevalget, håper det endrer seg med tiden. Det er viktig å være politisk engasjert, eller iallefall vite litt om hva som foregår i samfunnet.

Ha en fin mandag 🙂

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg