Svea ♥ Junkyard XX-XY

 photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-15_zpsbrorwlfq.jpg photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-23_zpstjgqqotz.jpg photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-18_zpsant4ntae.jpg photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-11_zpsdofaxtvs.jpg photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-12_zps3rukfvq2.jpg photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-32_zpsbbpsam5r.jpg  photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-17_zpsh5mycdwa.jpg  photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-31_zpsiogo6g8w.jpg  photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-37_zpss8ttxkpa.jpg

Jacket Svea + XX-XY HERE (sponset) // Boots Timberland HERE // Leather pants ZARA // Crop top NLY (sold out)

 

Så spennende å se et samarbeid mellom Svea og Junkyard! Kolleksjonen er sporty og urban, bestående av mønstrede og fargerike leggings, topper, shorts – og ikke minst denne kule parkasen her i to forskjellige farger. Utrolig fin i vinrødt også, men siden håret mitt er blått nå så passet det best med sort. Kjempe fornøyd med den, og den kommer nok til å bli brukt mye i både høst og vinter. Jeg elsker at den er med fuskepels, og håper at flertallet snart vil velge det istedetfor å bruke hetter med ekte pels. Helt siden jeg ble bevisst på dyremishandlingen i pelsindustrien for to-tre år siden så kastet jeg alt jeg hadde av pels, og har ikke brukt det siden. Jeg liker ikke å skjenne på folk som bruker pels, men synes det er viktig å opplyse om de utrolig negative skadevirkningene av det – ofte vet folk bare ikke bedre. Selv om det begynner å bli en dårlig unnskyldning, det er jo bare å ta en kjapp runde på YouTube.

Jakkens tykkelse på en skala fra 1-3 er 2, altså den gir mye varme men den passer fint til å brukes nå om dagen også.

Ta en titt på hele Svea ♥ XX-XY kolleksjonen HER

8 kommentarer

Siste innlegg