Serve a purpose

 photo midi skirt outfit nude skjoslashrt missguided4_zpsswvcrk8c.jpg  photo midi skirt outfit nude skjoslashrt missguided6_zpstgh9ynsw.jpg

 photo purpose_zpsvfcbi2c2.jpg  photo midi skirt outfit nude skjoslashrt missguided5_zpsygovlgzr.jpg

Mandagen er her nok en gang, og har slått meg ut som en vond nordavind. I går var et helvete, der jeg bokstavelig talt lå på sofaen helt frem til klokken 23.00 og hverken klarte å spise eller drikke. Sånn går det gjerne etter en fuktig kveld på byen. Heldigvis hadde jeg en veldig fin lørdag, bestekompisen min er tilbake fra nord, og jeg kunne ikke vært gladere for det. Ofte må det dessverre en dårlig venn til før en skjønner hvor utrolig gode de andre er, og jeg vil heller ha noen få gode enn mange dårlige. A friend to all is a friend to none. Omgi deg med folk som gjør deg glad! 🙂 Kom forresten akkurat på at det bare er 10 dager til jeg blir 26 år.. Omg.

I’m wearing:

Skirt Missguided HERE // Sneakers Adidas Superstar HERE // Bag and crop top ZARA // Coat H&M // Fluffy Key ring HERE

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
7 kommentarer

Siste innlegg