Bluer and bluer

Sponset

 photo blatt har blue hair omerta heidichic-3_zps0grsnlmz.jpg

Mye vil ha mer! Og blått vil bli mer blått. I går var jeg tilbake igjen på Omerta for å friske opp håret. Jeg ville ha det mer blått og litt mindre grønt, og jeg fikk det akkurat slik jeg ville selvfølgelig – dyktige som de er. Amneta farget det, og Hilde satt på extensions. Jeg fikk til og med fikset opp i den jævla korte panneluggen min som har vært fucked up i X antall år, ved å sette extensions i den. Ammagad, det gjorde så stor forskjell.

 photo blatt har blue hair omerta heidichic2_zpsr8x3osi1.jpg Jeg er så heldig for at jeg har så dyktige frisører, og ikke minst hyggelige! Jeg føler meg så velkommen og hjemme når jeg er på Omerta. Det er så god og uhøytidelig stemning, og jeg har virkelig blitt glad i alle som er der ♥

 photo omerta_zps5n1s0fzj.png

Følg Omerta på Facebook HER og Instagram: @omerta_norway for flotte før/etter bilder og gode tilbud!

 

Hvis du vil bestille time på Omerta i Bygdøy Allé, så ring 97973322 eller bestill online HER.

 

5 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg