Grey layers

 photo sheinside kape gra-7_zpse81gv2pp.jpg photo sheinside kape gra-5_zpsqp7t0czi.jpg photo sheinside kape gra-11_zpsbjtqhaym.jpg  photo sheinside kape gra-6_zpsmx9rhry4.jpg photo sheinside kape gra-16_zpsqqsdnk3f.jpg  photo sheinside kape gra-8_zps5owupcci.jpg  photo sheinside kape gra-13_zpskgbwwzit.jpg

Noen bilder av antrekket fra i går. Ulrikke var så snill og tok bilder av meg. Anders og jeg har litt dårlig kjemi på bildetakingen for tiden, så da passet det fint at hun kunne stille opp, lol. Av og til går en bare hverandre på nervene! Jeg syntes bildene ble kjempe bra 🙂 Jeg får forresten ofte spørsmål om hvilket kamera jeg bruker, til de som lurer er det Canon 5D Mark II og her er det brukt 50mm 1.8 objektiv.

I’m wearing:

Coat SheIn HERE // Sweater dress SheIn HERE // Shoes H&M // Backpack ZARA

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
8 kommentarer

Siste innlegg