Fluff

 photo faux fur chicwish1_zpseb7v5hty.jpg  photo faux fur chicwish2_zpsbivy9sho.jpg photo faux fur chicwish-13_zpsz2ffdbkn.jpg photo faux fur chicwish-7_zpswfckv4pb.jpg  photo faux fur chicwish-9_zpspis1siuc.jpg  photo faux fur chicwish-12_zpsx3iql1bw.jpg  photo faux fur chicwish-5_zpsbpfvkvpx.jpg

Faux fur coat HERE // Jeans and bag ZARA // Top Bik Bok // Boots H&M (old)

 

Det var noen som kommenterte her om dagen at jeg er så flink til å svare leserne mine, men jeg synes jo det er kjempe gøy når dere spør om ting! Det viser jo at dere er engasjert og nysgjerrige, noe som er motiverende i seg selv. Jeg elsker å hjelpe venninner og folk generelt hvis de lurer på noe, så ikke vær redd for å spør om dere lurer på noe angående sminke, klær, størrelser eller andre ting. Jeg har også vurdert å ha en spørsmålsrunde en stund, men vet ikke om det er nok interesse for det akkurat nå, derfor har jeg avventet det litt.

 📱Follow me on Instagram: @heidichic     👻 Snapchat: heidichic

6 kommentarer
    1. Hei! Du er så utrolig flink på make-up inspo… du er min absolutte go-to jente !! Så, du fortjener skryt og håper du har motivasjon til å fortsette leeenge!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg