Beige & black

 photo mildh press ss16-26_zpsgvqanhnc.jpg photo mildh press ss16-24_zpsxjc9li0b.jpg photo mildh press ss16-22_zpsn2csae5a.jpg

Det ble noen raske bilder i farta i går etter pressemøtet siden det regnet så fælt. Det er offisielt – høsten er her. Men det regner usedvanlig mye mindre i Oslo enn i Haugesund. Det er jo luksus for en vestlending som er vant med regn annenhver dag. Vintrene er mye kaldere her da, det skal sies. 

Nå skal jeg snart spise frokost, analysere nattens drømmer (jeg drømmer hver bidige natt), gjøre meg klar generelt og få en annen farge på disse neglene. Jeg tenker kanarigul? Hm.

Fluffy keychain HERE // Shoes Eleven Paris HERE // Coat Notion 1.3 (old) // Bag and sweater ZARA // Pants Brandy Melville

 

6 kommentarer
    1. jeg synes det alltid er så digg å komme til østlandet, for det er jo så mye greiere vær der! Her på vestlandet kan vi jo ha 5 årstider på en dag – men på østlandet holder det seg stort sett likt en hel dag !

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg