Yellow it is

 photo Bicycle Yellow Vinylux4_zpsxmiz63pf.jpg

Bilder fra Snapchat (heidichic)

 photo Bicycle Yellow Vinylux_zps4ibtilco.jpg

Vinylux Bicycle Yellow # 104 HERE

Det ble altså som nevnt kanarigule negler, og jeg likte det faktisk veldig godt! Akkurat med gult så er det viktig å finne den riktige tonen, ellers kan det se litt nasty eller skittent ut hvis du skjønner. Gjennomsiktig sennepsgul er ikke så fint tror jeg. Selfiene over er fra bursdagsvorset jeg var på i går, og hvis noen lurer på hvor antrekket er fra så kan jeg dessverre ikke svare på det, for jeg kjøpte det for sikkert to år siden og har aldri brukt det før. Husker ikke nettbutikken og det står ingenting på settet! Veldig irriterende, fordi jeg husker de hadde så sykt mye kult der. Jaja. Nå er det laxing time for jeg er kjempesliten etter i går! Ha en fin lørdag <3

 

20 kommentarer

Siste innlegg