Luxottica SS16

I går kveld var jeg i Rococo-salen på Grand Hotel og så på brillenyhetene for vår/sommer 2016. Det var så mye fint, spesielt fra Dolce & Gabbana. Både solbriller og vanlige briller. Vi fikk også masse god mat, vin og desserter der.

 photo luxottica ss16 grand hotel-21_zpsthsgv3ok.jpg photo luxottica ss16 grand hotel-23_zpsdgh49h6a.jpg photo luxottica ss16 grand hotel-2_zpsmoq9mg3k.jpg  photo luxottica ss16 grand hotel-5_zps7asc9drg.jpg photo luxottica ss16 grand hotel-8_zpsovdrtido.jpg  photo luxottica ss16 grand hotel-6_zpsr2qcz8s0.jpg

Dolce & Gabbana

 

 photo luxottica ss16 grand hotel-14_zpslvus7lmu.jpg  photo luxottica ss16 grand hotel-13_zpssnicoej2.jpg  photo luxottica ss16 grand hotel-18_zps8jxnrbcj.jpg

Jeg elsket spesielt disse fra D&G. De er så gode på utbroderte solbriller. 

 

Nå er det jammen meg helg dere! Åh. Etter en hard uke med hangovers og influensa så vurderer jeg å ta det litt rolig, men det er jo Halloween. Jeg elsker Halloween! Så får se hva det blir til.

Skal du feire Halloween i helgen? Isåfall, hva skal du kle deg ut som?

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg