Kylie for Halloween

Jeg elsker Halloween! I år hadde vi vors hos Julian før vi dro videre på et utested som hadde Halloweenfest. Jeg var som sagt syk, så var usikker på om jeg i det hele tatt skulle feire dette året, derfor ble det en “nødløsning” i siste liten og jeg kledde meg ut som Kylie Jenner. Men det var jo veldig moro, haha. Når de først hadde kåret meg til Norges Kylie Jenner så må en vel spille litt på det, da! Jeg gikk for en versjon av Coachella-looken hennes, med hvite klær, brune linser, caps og beige sko.

 photo kylie jenner for halloween costume kostyme1_zpslbrs1vjk.jpg  photo kylie jenner for halloween costume kostyme-3_zpsvqtzbici.jpg  photo kylie jenner for halloween costume kostyme_zps8dbmh0jn.jpg  photo kylie jenner for halloween costume kostyme-4_zpsmsdsotvu.jpg photo kylie jenner for halloween costume kostyme-6_zpswztex3xx.jpg  photo kylie jenner for halloween costume kostyme2_zps7qf46g86.jpg

Jeg orket ikke ta med kameraet på byen, så det ble ikke så mange. Jeg må virkelig skaffe meg et speilløst kamera med blitz! Altfor stress å drasse rundt på fullformat kameraet.

Hva kledde du deg ut som på Halloween?

12 kommentarer
    1. Et pent kostyme da, og kult at de kaller deg for det!
      Hørtes ut som en rå og bra kveld 😀
      Jeg hadde selv en super kveld, og kledde meg ut som en “Knust dukke”. Er et innlegg på bloggen med bilder om du vil se kostymet ;-D

    2. Adrienne: Tusen takk! Ja, vurderer det eller Sony NEX. Har hatt NEX før og har allerede objektiver til det, men ser jo at Olympus er bra også. Må ha meg noe sånt iallefall!

    3. Det siste bildet var kjempefint av deg! 😀
      Kledde meg ut som Alice in Wonderland med Chesire katten sitt smil 🙂
      Ha en flott kveld videre fine.

    4. Jeg kledde meg som en skogsnymf!
      Jeg er skikkelig dårlig på å ta bilder når jeg er på fest, men noen ganger når jeg har med et lite kamera så bare legger jeg det frem og lar andre ta bilder for meg! Det er alltid så morsomt å sjekke bildene dagen etter da!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg