New in // MAC

Hva er vel bedre å få i posten en MAC? Ah. Det er slike dager at jeg elsker det jeg gjør, og kjenner at jeg virkelig brenner for dette, haha. Anders blir alltid like fascinert over hvor excited jeg blir over sminke. Jeg kan lett stå på Sephora i to timer å bare se på alt. Altså, ikke gi meg roser, bare gi meg en leppestift! 

 photo faux fur skinnbukse-5_zpsgtl772ak.jpg photo faux fur skinnbukse-4_zpsdtfbrnjj.jpg photo faux fur skinnbukse-3_zps94whlmat.jpg130 Short Duo Fiber Brush HERE, Pro Conceal and Correct Palette # Medium HERE, Sculpt and Shade Powder # Lightsweep / Shadester HERE

Anyways, ELSKET produktene. Endelig et krem contour kit! Eller, det er vel litt mer correcting kit, men den funker kjempebra til å konturere med også. Jeg valgte Medium på grunn av at Light ikke hadde mørke nok farger. Så de lyse fargene i dette kitet er ikke lyse nok til å highlighte mitt ansikt med, men jeg bruker dem til å korrigere rødheter og blå ringer under øynene. Funker super bra! Ringene under øynene blir så mye mindre synlige når en legger litt rosa concealer på først. Og rødhetene blir dempet med de gule tonene. 

130 børsten er helt perfekt til å blande ut overgangene etter kremkonturering. Jeg snappet opp dette tipset fra mange av de største beauty YouTuberne.

Sculpt and Shape Powder passer veldig bra til konturering også, veldig fort gjort hvis en ikke orker å bruke krem, eller bare bruke det oppå kremkontureringen. Den lyse tonen inneholder litt shimmer, men det er akkurat passe. Blir så fin på, og passer veldig godt til hverdags! Jeg skulle dog kanskje gått for en tone lysere på grunn av at den brune tonen er litt varm for konturering til min hudtone. Men et supert produkt, to i ett som er enkelt å ta med seg i vesken.

 

 

11 kommentarer
    1. Haha, som å lese om meg! Mannen ristet på hodet sist jeg fikk en pakke fra forever living – han skjønte ikke hvordan det går ann å bli så glad for en pakke man vet hva inneholder, mens jeg blir som en liten unge på juleaften 🙂

    2. Mittfamilieliv: Haha, ja! Det er akkurat sånn! Tror ikke mannfolk skjønner seg helt på det der :p Men om jeg er glad, så er han glad, så lenge han slipper å bli med meg inn i sminkebutikkene 🙂

    3. Jeg har kjøpt et par produkter fra MAC opp igjennom årene, men har blitt skikkelig skuffet hver gang.. Nå nylig kjøpte jeg meg MAC Pro Longwear foundation, og den føler jeg forsvinner så fort den er kommet på.. Jeg må jo gjøre noe feil! Haha :p

    4. Camilla: Å, så rart. Jeg har kun vært misfornøyd med én ting derfra for lenge siden, en matt bronzer som var altfor tørr for huden min, husker ikke helt hva det het. Hm, hvis det er longwear så skal den jo vare lenge, tar du nok løst pudder oppå? Ellers sklir det jo utover uansett hvilken foundation en bruker. Viktig å “bake” det inn i huden, gjerne med et transparent pudder. Og så har de jo prep + prime sprayen som skal gjøre underverker 🙂

    5. Haha, jeg skjønner akkurat hvordan du har det! Når jeg er på shopping må somregel venninnene mine bruke makt for å få meg ut av sminkebutikkene!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg