Juletilbud på leppefiller!

Reklame

Akkurat nå har behandleren min Stine et kjempebra tilbud på Teosyal Kiss, den samme filleren som jeg har brukt i over ett år nå. Det er en hyaluronsyre som Restylane og Juvederm, bare et annet merke. Kiss’en gir mer volum enn vanlig Teosyal, og varer lenge, derfor passer den veldig godt i lepper. Jeg er superfornøyd med det, aldri har noe vart så lenge på meg! Det er veldig sjelden jeg trenger å fylle på. Hadde de hatt denne filleren for fem år siden da jeg begynte med det, så hadde jeg spart mange tusenlapper. Stine har mange års erfaring, og er veldig flink med både botox og leppefillers. En trygg behandler å dra til.

Stine gjør behandlinger på:

Pure Beauty Frogner tlf.: 905 55 527

Aurora Senteret, Tønsberg tlf.: 333 24 419

Eiksmarka tlf.: 905 55 527

 

Tilbudet varer til jul eller så lenge lageret rekker.

 

 photo imageedit_3_7820178668_zpsaorydl5e.gif

5 kommentarer
    1. Kan man bestille 1 ml nå og bruke når man vil?? jeg er gravid og kan ikke gjøre det nå, men tenkte etter fødselen???

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg