Sko til vinteren og julefesten

Jeg har såvidt investert i sko denne vinteren, så jeg fant ut at jeg måtte klikke med meg noen par hjem. Disse er greie å ha til juleferien, til nyttårsfesten og bare generelt til hverdags. Nelly har utrolig mye fint! Er ofte der jeg kjøper skoene mine på nettet. Her er mine favoritter:

  photo c800x685_zpsoz7p059t.jpg

 

1. HER // 2. HER // 3. HER // 4. HER // 5. HER // 6. HER // 7. HER // 8. HER // 9. HER // 10. HER // 11. HER // 12. HER

 

Jeg klikket med meg hjem 1., disse er kjempekule både til hverdags og fest og 8. Jeg trengte noen sorte høye boots, og disse var perfekt. og 4. har jeg fra før av fra Annette Haga kolleksjonen, de blir perfekte til fest!

annonselenker

 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg