Noen av mine siste antrekk

Hei folkens!

Nå er det fredag og ikke lenge igjen til helg, herlig! Jeg ble spurt om å være med på et realityprogram på TV3 som skal spilles inn i kveld, jeg har sett på programmet selv og synes det er underholdende, men jeg bestemte meg for å takke nei. Det er gøy med TV altså, men det er ikke alltid ting faller like godt i smak, eller at en føler det er riktig. Av og til må en bare lytte til magefølelsen, og forhåpentligvis kommer det noe mer passende i fremtiden. 

Uansett, det samler seg fort opp i arkivet her gitt. Derfor tenkte jeg det var på tide med en liten oppsummering av mine siste antrekk: 

1.

 photo baby blue skirt wang genser hair_zpsieass4i2.jpg 2.

 photo adidas tee bag bug-20_zps8mltjm1m.jpg

3. 

 photo svea junkyard xx-xy parkas collaboration samarbeid-31_zpsiogo6g8w.jpg

4. 

 photo sporty suit spice blatt har blue hair-13_zpsrnl7c5x4.jpg

5.

 photo grey knit strikkegenser antrekk outfit-20_zpsxwovvnkv.jpg

6.

 photo blue hair blatt har turkist har-4_zpsv1kkarkh.jpg

7. 

 photo taupe set sheinside1_zpsg4vx4zyn.jpg

8.

9.

 photo groslashnn kjole jul-2_zpsfocb09rj.jpg

10.

 photo Daniel Wellington Dapper-11_zpsejup3ill.jpg

11. 

 photo sofa blogg-19_zps41jk79ga.jpg

12.

 photo brun faux fur kape brown faux fur coat sheinside-2_zpsq3lrwbty.jpg

13.

 photo IMG_7811_zpsp25ko86q.jpg

14.

 photo beige fuskepels faux fur coat kape-2_zpsmpfqshrd.jpg

15.

 photo Faux fur blatt har blue hair_zpsohyoat7r.jpg

16.

 photo Bicycle Yellow Vinylux4_zpsxmiz63pf.jpg

17.

 photo turtleneck dress only junkyard-8_zpsjj4kl6tc.jpg photo turtleneck dress only junkyard-4_zpsy2lheck2.jpg

18.

 photo beige polo genser zara-11_zpsyxy0lnrr.jpg

19.

 photo lilla kape blatt har asos coat purple-7_zpsuzbd93lu.jpg

20.

 photo sheinside kape gra-8_zps5owupcci.jpg

 21.

 photo faux fur chicwish-13_zpsz2ffdbkn.jpg

Jeg la på tall slik at hvis dere lurer på hvor noe er fra så er det enklere å spør. Ellers har jeg lagt til en del av tingene nedenfor (hvis ikke du ser miniatyrbildene må du fjerne adblocker midlertidig).

 

//
JavaScript is currently disabled in this browser. Reactivate it to view this content.
14 kommentarer

Siste innlegg