Brynsløft på Brow Rehab

Sponset

 photo brow rehab browrehab oslo silje-4_zpsbwwhcvd2.jpg

I går var jeg innom Brow Rehab hos Silje og hadde en liten brow lift! Det er kjempelenge siden jeg har vært der nå, og det merkes godt på bryna. Silje er så utrolig dyktig, jeg tør nesten å påstå at hun er den beste brynsstylisten i Oslo. Ikke minst så er hun en utrolig kul jente, alltid hyggelig å være der.  

 photo brow rehab browrehab oslo silje1_zpsx0dxktlo.jpg

Uten brynssminke:

 photo brow rehab browrehab oslo silje5_zpskifljhdw.jpg

Med brynssminke:

 photo brow rehab browrehab oslo silje4_zpsfmq1anog.jpg

Var det ikke fint?? Silje er magisk!

 photo brow rehab browrehab oslo silje-9_zpswwikoquf.jpg

Jeg fikk også med meg brynskit fra Anastasia Beverly Hills (Medium Brown) som inneholder pinsett, brynsgele, børste, stensiler og brynsskygge. Kitet koster kun 775,-!

  photo brow rehab browrehab oslo silje8_zpsudxldwws.jpg

Jeg bruker også Brow Wiz fra ABH i tillegg. Alt selger de på Brow Rehab. De har til og med fått inn glominerals Contour Kit! Looove <3

Det anbefales å bestille Brynsløft (650,-) hvis det er første gangen din på Brow Rehab, da får du voks, napp og farge. I ettertid kan du vedlikeholde det med Petit Express (400,-). Resultatet holder ganske lenge! Du kan se alle behandlingene og prisene deres her.

Bestill time online her eller på:

  • Tlf. 22 55 16 00
  • Brow Rehab
    Pilestredet 43B
    0350 Oslo

  

9 kommentarer

Siste innlegg